lördag 26 september 2015

Är det verkligen Lördag?

Jag och sambon titta nyss på varann, och konstaterade att det int alls känns som lördag idag. Inte det minsta.
Men vad gör väl det? Lördagen smiter ju iväg ändå! Jag har jobbat och tränat, sambon har tränat, och så småningom ska vi in till centrum på diverse upptåg.

Igår hade jag tenta, kl.8.30. Var klar kl.9.00. Hur låter det i era öron?
Betyget GODKÄND fick jag iaf!
Vi hade databaserad tenta i bedömningsteori, och provet rättades direkt, så man fick då kolla hur det gick direkt efter att man skickat in provet. Skönt att få allt undan sådär på en gång! Jag tycker det är skitjobbigt att vänta på att tentor ska rättas, då det tar närmare en månad innan man får svar.
Toppen fredag må jag då säga! Och sämre kan jag väl inte påstå att det blev då chefen från badhuset meddelade att jag inte behöver jobba eftersom de måste stänga för dagen. Så jag var helt enkelt ledig efter tentan!

Gårkvällen försvann i ett nafs och likaså denna dag.
Innan vi drar oss ut ur lägenheten ska jag boka resa och boende för min utbildningsresa i Uppsala som är på intågande i början av oktober. Jag berättar mer om utbildningshelgen i ett senare skede.

Trevlig kväll på er!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar