torsdag 3 september 2015

Vad gör vi? Nu kör vi!

TILLBAKA PÅ UNIVERSITETET!
skolstart i tisdags..
Ja vad ska man säga - en överraskning var det. Att plötsligt sitta i föreläsningssal igen.
Överraskande var även att jag klarade en 9-15 dag utan att bli trött. Men man var väl så upprymd inför att få träffa alla igen osv, så man var på helspänn hela dagen.

På tisdan var vi ännu ganska möra efter allt resande (kom till FIN på sönda natt), så vi gjorde minsann inte mycket då på kvällen. Det fick räcka med en kaffe hos Julia och David i deras nya lya. Dom kommer få det riktigt mysigt!

Igår hade vi föreläsning endast på förmiddan, så jag åkte iväg och handlade efter lunchen. Efter det tog jag ett cykelpass på Iksu, och umgicks med sambon resten av kvällen.

Imorse vakna jag riktigt trött, även fast jag sovit 9 timmar, men jag undrar om det helt enkelt blev för länge? Nåväl, vi testar med en kortare natt nudå!
Idag har det varit välkomstmässa på campusområdet, för alla nya studenter, så man knep väl nån chokladbit och kaffekopp, och en hel massa broschyrer.

Efter skolan trampa jag till Iksu i vanlig ordning, på Indoor walking + CX. För er som inte vet vad det är för träning så sker Indoor walking på crosstrainer, och CX är förkortning på CX Worx - som kortfattat är träning för främst bålmuskulaturen.

Nu har vi ätit middag och ska koka kaffe!
Trevlig torsda kväll på er,
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar