torsdag 10 september 2015

Varför jobba -

- om man inte får lägga pengar på något man har trånat efter?
Lite så tänker jag kring en ny telefon när min gick sönder för några veckor sedan.
Den är sådär irriterande sönder, sprickor i skärmen, hänger upp sig så man måste starta om den nu som då, går inte att ringa ibland, får fnatt med olika ljud, lite sådär irriterande alltså. Den är "tyvärr" inte fullt så dålig att jag EGENTLIGEN är i akut behov av en ny, men idag kom jag till att kanske jag har gjort mig förtjänt av en ny mobil?

Om det blir ny telefon, så är det OnePlus2 som gäller.
I'll let you know!

Nåväl, torsdag - och jag har pluggat lite, ätit gott och ska strax bege mig till Iksu. Lite cardio + gym. Sen ikväll får vi komma till blivande nya lägenheten och mäta lite olika utrymmen. Så vi får lite koll på hur vi ska planera flyttlasset från Finland, bland annat. Nu är det bara 7 veckor kvar tills vi hoppeligen får flytta! Nästan så man ser ljuset!

På tal om ljuset ska jag bege mig ut i solen nu.
Ha en bra dag!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar