torsdag 5 december 2013

Mörkertröttheten

Jag hatar verkligen mörkret. Det är endast välkommet sålänge jag sover, då får det gärna va mörkt. 
Jag blir trött av mörkret, tung i kroppen och utan ork, utan lust, vill inte göra något alls. 

Den senaste veckan har varit fullspäckad. Jag hade besök hemifrån Finland söndag till onsdag, och imorgon vid lunchtid kommer pappa och syster hit över helgen. SÅ skönt att bara få sitta just nu, ensam, även om jag längtar till familjemys hela helgen.

Min VFU (praktik) är över, och jag är glad över att ha fått va på den skola jag blev tilldelad, och jag har haft en otroligt härlig handledare. Tack och bock!
Det kom t.o.m några kramar där under sista dagen, så något positivt intryck har man ju gett. :)

Imorgon har vi självstudier. 
Jag ska sova läänge.

Nu - tvätta kläder
Ha de gott
Ciao

Egen makaronilåda
Halvt egna pepparkakor
Egen kristyr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar