torsdag 21 april 2016

Snabbis

En liten update från hetsiga livet på Tomtebo;

  • Jag har börjat på nytt jobb - Ersbodabadet blev Simhallen i stan (på Haga) ~ Jag kommer nog stortrivas med detta jobb och kollegorna, ser fram emot att nya simhallen ska öppna!


  • Har hållit mina första pass familjegympa på Iksu ~ Gick helt skapligt för att vara första gångerna!


  • Katten har blivit extremt kelsjuk, något i hästväg. Hon kanske känner av att det är nånting pågång..


  • Vi har börjat packa inför Spanien :D (åker nu på söndag!)


  • Roger härjar på som vanligt på "gamla" jobbet, och trivs mer och mer med extrajobbet som ordningsvakt.


  • Jag har djuuupa tankar om att byta frisyr... Jag tror nästan att jag bokar in mig hos frisören tills nästa gång jag åker hem till Finland! 


Vad menar jag då med hetsiga livet på Tomtebo - Jo, exempel från idag ~ Jobb på simhallen kl.8-12, redovisning på skolan kl.13-15, jobb på Iksu kl.16-19.
Så att.. Men inga större problem annat än att jag minsann inte orkar göra några kraftanträngningar efteråt!

Nu ska jag gosa med katt och man lite innan ögonen slår igen.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar