torsdag 1 augusti 2013

Day 54

Good morning August!
2,5 halv vecka tills jag åker hem. Det är så nära nu så jag börjar längta hem. Jag ser verkligen fram emot att koma hem, men samtidigt känns det dumt att åka efter så kort tid. Först nu börjar man ju få rutiner här!
Igår var en lång dag, jag var på minus på sömnkontot så det var lite tröttsamt - men riktigt kul. På tisdag kväll bjöd grannen oss på mat, så vi satt och åt och pratade med 6 greker in på småtimmarna. Och på onsdag morgon hade vi möte på jobbet. Så det fick bli en powernap efter lunchen. Efter lilla tuppluren på stengolvet fick jag ett rejält uppvaknande - böt om och hoppade i plurret med vattenjumparna. Men det var riktigt skönt! :)
Igårkväll skjutsade jag en kollega till flyget och efter det åkte vi till Tsambika beach på beach party. Så nice - men kunde ha varit roligare (jag var chaufför) ;)
Snart dags för jobb!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar