måndag 17 november 2014

Mörker

Kan man sakna solen mer än nu? Det är kolsvart ute redan vid 4 på eftermiddan, usch.

Nu har det redan gått en vecka sen jag skrev sist. 
Tiden går fort, speciellt när man har saker att göra nästan dygnet runt!

Roger var här i helgen, och vi har haft rätt så mycket program. Jag har varit ovanligt trött idag, antagligen av helgens bravader och det dystra vädret. Kanske en gnutta kommer från tentaläsningen idag, och ångesten inför tentan imorgon..



För andra gången denna månad bryter jag av nyckeln till cykellåset...


Skype snurrar på som vanligt när man är ensam här i Umeå,
och jag ska träna hemma
och försöka läsa
innan jag säger tack & adjö till denna måndag.

Jag behöver en resa söderut! 
Nån annan än jag som längtar till värmen redan? :D


Hoppas ni har haft en fin helg, och en härlig måndag!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar