måndag 24 november 2014

Veckorapport

Jag tycks va bra på veckorapportering! Blogginlägg kommer på måndagar!


Förra veckan hade vi första tentan i idrottsmedicin denna höst (nästa kommer 2 dec) och jag tyckte det kändes ganska okej efteråt. Jag tror iaf att jag är godkänd.

På onsdag hade vi simskoleavslutning på Iksu, så jag fick säga hejdå till många härliga barn som jag har fått lära simma under hösten. Vi hade flera föräldrar som kom fram och tackade enormt för simlektioner som barnen har älskat, och så glad man blir då. Jag som njuter så av att hålla simundervisning känner mig extra nödvändig när föräldrar personligen berömmer och hyllar Iksu's simlärare, och givetvis är det om möjligt ännu roligare att hålla simskolor när man får sådan feedback. Ni andra som får höra att ni är duktiga på något eller har gjort nånting bra, ta åt er! Sug i er allt det positiva, och växa som människor. Och fortsätt göra sånt ni är bra på.

Helgen har varit lugn, och mycket kaffebesök har det blivit.

Nu kommer herremannen och önskar uppmärksamhet, vi ses!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar