tisdag 14 juni 2016

Snart dags för bröllop

Bröllop - Ja.
Mitt - Nej.

Jag och Roger är bjudna på bröllop i Sverige. Det är Rogers kollega som ska gifta sig nu på lördag, och Roger var även på svensexa här tidigare i juni. Både jag och Roger är peppade på svenskt bröllop, och har varit på shoppingrunda redan förra helgen för att va väl förberedd. Varken jag är eller Roger är såna som är ute i god tid så nu har vi pluspoäng båda två.

Jag har bestämt mig för vilken klänning, men skor måste jag grubbla på ett tag till, utifrån de jag har hemma alltså.
Rogers outfit kommer troligtvis sticka ut, precis som han önskar!

I övrigt har jag haft 4 lediga dagar nu. Känns både skönt och onödigt, men det är väl bra att sitta och ha tråkigt så man uppskattar det upptagna dagarna sen.

Jag har iaf tid och ork att träna, så nu ska jag bege mig iväg.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar