tisdag 10 september 2013

Nya äventyr

2013 måste verkligen vara mitt år. Kunde nästan skriva en bok med titeln "Livet i en kappsäck". Det känns som att jag har haft gabska bra flyt hittills detta år - här kommer ett axplock:

Januari
> kirrade sommarjobb utomlands

Maj
> flyttade till underbara sommarstugan - härligt att få bo ensam i ett helt hus, vid vattnet, med underbar natur

Juni
> åkte iväg till Rhodos för att sommarjobba - fick bo i ett grekiskt hus, härliga kollegor,  underbart jobb!

Augusti
> kunde fortfarande anmäla mig till studier i Sverige genom 'sen anmälan', så jag satte självklart in en ansökan.

September
> 6:e september får jag besked - jag har blivit antagen till ämneslärarutbildningen med inriktning Idrott och hälsa, i Umeå!!!

Under årets gång har jag hunnit ha flera, enligt mig, toppenjobb som simlärare, danslärare och instruktör för vattengymnastik på flera ställen.

Denna vecka skall jag även träffa simkoodinatorn på IKSU sport. Så jag hoppas på simjobb på fantastiska IKSU!

Det enda som inte lyckats än, är boendet i Umeå. Men man kan ju inte ha flyt med allt.. Som tur är får jag övernatta hos vänner tills vidare!

Just nu sitter jag på bussen, påväg på föreläsning. Lyssnar på härlig morgonmusik och njuter av att få vara i en så fin stad som Umeå.

Hoppas ni får en toppendag!
Take care,
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar