fredag 19 juli 2013

Day 41

WEEKEND

Så skönt!
Sitter kvar på jobbhotellet, men skall snart cykla hem. Vi hade en speciell dag på jobbet idag, på flera sätt - kommer bild på det senare ;)

Igår hände något märkligt innan lunchen - Min kollega tittade konstigt på mig när vi bytte kläder efter simningen och frågade mig om det kliar på huden... Jag gick till en spegel och hela bröstet var fullt av röda prickar/fläckar! Så jag gick till doktorn och visade upp mig. Jag hade fått en allergisk reaktion på något, så jag hade tydligen hudutslag på bröstet, armarna och magen. Jag kände ju inte av dom, så ja visste inte om det. Så doktorn bokade tid till en hudläkare på eftermiddagen. Fram tills tiden jag skulle vara hos hudläkaren blev hudutslagen värre och började klia otroligt mycket. Hudläkaren sade sedan att jag antagligen reagerade på antibiotikan jag åt för öroninflammationen. Så jag skulle omedelbart sluta med den och fick en massa andra mediciner att ta för huden. Jag fick även order om att INTE vistas i solen - väldigt enkelt när man är simlärare utomhus...

SÅ ser man ut när man sitter och väntar på hudläkaren i Rhodos stad!


Bilder från costume-partyt igår






Inga planer för kvällen, men med all medicin som jag går på 
så blir det nog en rätt så lugn fredag tror jag...

Trevlig helg,
Ciao


Inlägget hade tydligen inte publicerats igår, och jag orkar inte skriva om det. Så det blir såhär nu! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar