onsdag 24 juli 2013

Day 46

Halvvägs in i veckan, och jag är lite småtrött. Något helt otroligt hände inatt - jag FRÖS!?
Normalt går det inte att ha mer än underkläder på sig när man sover, och verkligen inget täcke. Men inatt fick jag dra lakanet över mig.

Nu dricker jag morgonkaffen, och börjar simma kl.11. Vi får hjälpa varann på jobbet idag, så jag skall köra Fitness Workout på hotellet. Alltid kul att få göra nåt som har med träning att göra, så det ser jag fram emot!

Igår hade vi 36,5 grader varmt i skuggan, kl.13. Varmt? Neeej.
Jag och Frida tog en lång promenad innan middagen igår, och gick hem sen också. Efter det var det inte mycket som hände - jag hittade Happy Feet 2 på min dator, så den körde jag igång och somnade efter en timme.

Nu ska vi sparka igång dagen,
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar