torsdag 25 juli 2013

Day 47

Idag har jag bränt mina kinder.
Inte så kul när man ska skratta. Ni som vet hur jag plötsligt förvandlas till en asiat när jag skrattar, så kan föreställa er hur ont det gör.

Annars har det varit en toppendag. Började dagen med frukost hemma, sen blev det lite sol & bad, och började jobba kl.11.45. Efter pass nr 2 hoppade jag och Frida med på vattenjumpan, och sen körde vi vårt sista simpass för dagen - Plask & lek. Vi piggnar till båda två inför det passet varje dag, den gruppen är så härlig så man ser så fram emot det!

Efter jobbet drog vi hem på våra 'ladybikes'. Och Fridas cykel ansåg att kedjan skulle hoppa av - men sikken tur att vi är rediga tjejer som fixar sånt själva.
Hemma körde jag ett träningspass, Frida körde en power nap och nu är vi tillbaka på hotellet. Redo för middag!


Trevlig kväll
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar