måndag 29 juli 2013

Day 51

Åh, vilken helg!

På fredag var vi ganska trötta. Så jag och kollegan hade filmkväll, och såg The Croods.
Massor av skratt och tårar!

Lördag började med bussen till Rhodos stad på morgonen.
Där var det solande och simning i x antal timmar.
Sen blev jag bjuden på middag och kom hem till Kolimbia runt 12 på kvällen. 
Innan läggdags träffades vi ett gäng 'nere på stan'.

På söndag blev det scootertur till Oasis beach + Elli beach.
Så vi spelade strandspel, hoppade från klippor, och åkte 'The Crazy UFO' vid watersports.
Riktigt härlig stranddag!
Men söndagen var inte klar där...
Grannen hade nämligen bröllop hemma, och vi blev bjudna dit!
Det dansades, hurrades, skrattades och jublades hela kvällen, underbart var det.
Grekiska bröllop är riktigt härliga!

Rhodes town

Rhodes town 

@ Paradise with friends

That's how we play

Greek wedding
The couple is dancing


Inte nog med det, jag färgade håret i helgen också.
Ljusa slingor
så man får lite jämnare färg i kalufsen.

Nu har jag lång paus innan nästan simpass.
Så jag ska gå till lobbyn och ta en kaffe!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar