onsdag 26 mars 2014

Fart och fläkt

Denna onsdag har stundvis gått långsamt och däremellan ruggigt fort. 
Vi började kl.10 idag men jag klev upp kl.8, gjorde frukost, och fixade till dagens lunch eftersom jag glömde bort att göra det igår. På dagens schema va handboll, i 4 timmar, med paus för lunch. Mina armar har minsann gjort sitt för idag. Och imorgon väntar ett lika långt pass i basket, så jag hoppas jag inte är helt spagetti då!

Efter handbollen körde jag ett stepmuskel-pass och cyklade sedan hem i ilfart. Jag var vrålhungrig, så det fanns ingen tid att slöa! ;)

Nu har jag käkat middag, surrat med mina sambos, och ska betala lite räkningar!
Måste börja spana efter klänningar på nätet nu också, men varför, det får ni veta i ett senare skede :)

Tack och Hej Onsdag,
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar