måndag 3 mars 2014

Typiskt

som vanligt sitter man med ett skolarbete, och vet att man borde jobba på, och ändå sitter man med x antal internetsidor uppe och gör tusen andra saker.
Success.

Lilla jag hade födelsedag förra torsdagen, 
och är hela 22 år gammal nu. 
Även hunden fyllde ju år då, Grattis bollen!





På födelsedagen överraskades jag med blommor, vin och godis, och fick en hel drös med gäster.
Lite trångt blev det, men finns det hjärterum så finns det stjärterum!
Fikade ännu vid 9-tiden på kvällen, och det känner nästan fortfarande smaken av cheesecake.
Jag var fantastiskt sockerhög den dagen.
Nästan så jag har efterkänningar av koffeinet fortfarande.

I lördags hittade jag hem till Österbotten,
och började med att träffa kära gamla klasskompisar i Vasa.
Så otroligt kul att ses!

På söndag bjöd Smulan på fastlagsbulle till frukost 
och därefter fick jag skjuts hem till mor och far av skrutten Jansson.
Jag har en känsla av att hon helst skulle vilja va min ryggsäck hela veckan ;)

Jag har lagat lunch till familjen och nu väntar jag på kaffe.
Kanske man är redo att jobba lite sen?
Önsketänkande.

Ha en bra måndag!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar