måndag 10 mars 2014

Oh hello sickness

Kroppen gav efter och välkomnade tydligen en elak förkylning i helgen.
Det verkar ändå som att gårdagen var värst, och känner mig redan lite bättre efter att ha suttit hemma och kört in mängder av vitlök, ingefära och vitaminer av alla de slag under det senaste dygnet.
Jag hoppas bara jag återgår till människa innan söndag då vi åker med klassen till Hemavan för att övernatta i snön.

Jag har plöjt igenom en halv säsong HIMYM idag, bannats över att sitta inne när det äntligen är fint väder, och bakat scones. Så nu är det väl dags att ta tag i skolarbete då. Och fortsätta kurera. Denna förkylning är så ovälkommen så den borde fatta av sig själv att försvinna snabbt som hassel.


Här kommer lite bilder från helgen iaf








Njut av vädret, att våren är påväg och håll tummarna för att jag ska bli frisk denna vecka!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar