fredag 30 december 2016

* andra veckan på Gran Canaria

Denna vecka har vi börjat få bra rullning på simskolan och man kan börja slappna av mer, och saker och ting tar inte lika länge att trixa med som i början. Så skönt. Nu har vi även förberett så långt fram med  bokade simskolor så vi hinner lapa sol lite ibland. Det har tyvärr varit halvtaskigt väder med regn, moln och vind, nästan mot storm. Så det är inte många ordentliga soltimmar vi har fått hittills. Men för nån dag sen börja det vända. Jag då som ändrar hudfärg på en blinkning nästan så ser redan nu lite ut som Frankenstein, som om man har pusslat ihop kroppsdelar från olika personer. Men det får jag väl lösa med att sola jämnare då jag kan ;)

Här kommer ett blandat urval bilder..




 På juldagen hade vi Christmas team dinner, på en av restaurangerna i hotellområdet. Vi är ett stort team på närmare 50 kollegor, blandat från Finland, Sverige, Danmark, Norge, England och Tyskland. Som tur var hade alla på klart att tomten bor i Lappland. Och visst kom tomten till oss med!







Imorgon är det ledig dag och jag håller tummarna för SVINBRA väder. På nyårsafton och allt. Jag har bestämt att jag ska till en fin strand nånstans. Så de e så.
På kvällen välkomnar vi det nya året tillsammans med gästerna här på hotellet, och efteråt firar vi med teamet.
Gott nytt år på er!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar