söndag 3 mars 2013

Already?

Det är redan mars, 3:e till och med, och jag känner bara hur fort allt går. Jag flyttade ju till Jakobstad för nån vecka sen!? Fattar inte att det redan är över ett år sen. Och jag har redan bott i Vasa ett halvt år... Jag har bara hunnit vara i skolan nån vecka känns det som, jag har ännu inte pejl på var alla rum och delar av byggnaden är. Snart är första studieåret på universitet slut, det blir vår, sommar, och sen är jag på Rhodos. Mittiallt.

Tankarna snurrar, men jag har inte druckit morgonkaffet än, så kanske därför.

Idag: städa - fylla kylskåpet - träffa min language buddy - skolarbeten

Jag har fått flera frågor om hur sjutton det blev Rhodos, vad jag ska göra där, hur länge osv. men ni får hålla er till tåls. Jag berättar allt, men inte riktigt än :)

En hint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar