fredag 29 mars 2013

TGIF

skulle jag gärna säga men jag vet inte om det är så hiskeligt kul att det är fredag - eftersom vi har städdag hemma och jag måste göra skolarbeten...

On the other hand - jag fick sova länge, äta frukost i lugn och ro, och jag känner mig pigg och energisk. Så egentligen är det inte så illa. Och vackert väder är det ju!

Denna låt har snurrat i mitt huvud enda sedan Levi-resan

och denna håller på att ersätta single ladies


Igår var jag på bodybalance på morgonen, och det var riktigt skönt att börja dagen med det!
Sedan tittade jag in vid en smyckesaffär i stan för att hämta min klocka som varit på reparation, men den får jag först efter påsken. Och efter det blev det kaffedejt med mina blondiner ;) Gullungen till vänster har kommit hem från Umeå för att fira påsken, så under påskhelgen kommer vi nog träffas mycket alla tre!
Jag hann även med en till kaffedejt på eftermiddagen och ett pass bodypump på kvällen. 
Innan läggdags satt jag och syrran och kollade Sex and the city, och som jag älskar dom tjejerna!

Nu ska jag väcka pappa och syrran, de var ju dom som bestämde att vi skulle städa! Egentligen borde jag ju sitta och hurra för varje minut som går och när dom sedan vaknar, hoppas på att de inte orkar städa...

Oh happy day :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar