fredag 29 mars 2013

Lååångfredag

Jag kom nyss ur duschen, efter ett skönt träningspass, och skall koka en kopp te åt mig. Denna långfredag har gått allt för snabbt! Jag och pappa skulle precis börja städa när faster ringde och bjöd oss till deras på sen lunch. Så vi städade så mycket vi hann innan det var dags att åka iväg, syrran (som också skulle delta) sov sig igenom städningen och vaknade en halvtimme innan avfärd. Inte oväntat! :D

Nåja, vackert var det vid fasters villa, där vi hade picknick. Och deras nybygge kommer att bli otroligt snyggt! Avundas dem lite nu... :)

Imorgon blir det ett träningspass + jobb, sedan en sväng till Tuuri och på kvällen har jag dejt med tjejerna. 
Ser så fram emot morgondagen!
Det ska bli så kul att träffa många vänner och bekanta när man inte har satt sin fot i stadshotellet på länge.


Nu avslutar jag denna långfredag
Tack och God natt

Glad Påsk


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar