onsdag 6 mars 2013

Lappland

Hjellow! 
Om ca 2 timmar är vi påväg till Levi, jag och 9 klasskompisar! Har otrolig resfeber nu och kan inte tänka på nåt annat, oj så kul det ska bli :D

http://www.youtube.com/watch?v=q1zhYDHTwhw

Vad har hänt;

Måndag - lång skoldag med mycket diskussion och föreläsning. Sen blev det jobb, på simhallen i Vasa. Tur att man har härliga jobbkompisar, även om man är fullständigt slutkörd så är det roligt att vara på jobb!

Tisdag - även den dagen mycket i skolan och ingen koncentration. Flumdag. När jag kom hem från skolan blev det packande och jobb med skolarbeten. Tog nog länge innan jag hittade mig till sängen, det blev ju så roligt att packa!

Idag, onsdag - Steg upp ovanligt tidigt, och var dessutom riktigt pigg för en gångs skull. Kom överraskande tidigt till skolan också (Jag vill verkligen åka härifrån nu). Började med finska läs- och hörförståelse, vidare till engelska tent och nu iväg till språkkurs-träff. SEN är det dags att ställa in siktet på Lappland!

See u!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar