måndag 22 april 2013

Lovely, just lovely

Jag avslutade förra veckan med 

  • ett träningspass på cykel samt övningar med egen kroppsvikt. 
  • ny frisyr åt pappa
  • gjorde klart ett skolarbete
Nu har jag fått vakna upp, denna underbara måndag, helt i lugn och ro. Jag har ätit frukost samtidigt som jag (helt fastklistrad) har kollat på ett tv-program där tvillingar bygger sina hus och inreder dem. Jag kan ju säga som så att jag vill bygga eget Nu.

Planerna för maj månad är många och det kommer flera! 
Först kommer evenemanget Wasa Wappen, som jag inte säger desto mera om... :)           Nästa veckas helg blir det en sväng till Helsingfors på skolning inför sommarjobbet på Rhodos. Följande vecka tar jag båten över till Umeå. Lite osäkert ännu hur länge jag kommer att vara där. Sen hoppar jag på flyget den 25:e och hälsar på en vän i London

Jag hinner vara hemma lite över en vecka efter Londonresan innan jag åker till Rhodos. Då kommer jag hem först i augusti. SOM jag skall njuta nu! Bara lite skola kvar... Vi får ju ändå sommarlov redan den 7:e maj.


Jag blir så glad när jag ser bilder från min student, och jag tänker bara på härlig sommar.
Snälla sommar, kom nu!

Nu skall jag kämpa mig bort till skolarbetenas värld och sen iväg på jobb. 
Och hey, alla måndagar är inte dåliga ;)

Ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar