söndag 21 april 2013

SRY

Nu känner jag mig dålig, som inte har bloggat på nästan två veckor... Och så mycket har hänt!

Förra veckan gick åt till att vara sjuk, städa och läsa till tent. Sen på fredagen hade studentföreningen Brobyggarna sin årsfest, som jag närvarade på. Årsfestens toastmaster Ted Urho, från x3m, var suverän och det överlag en lyckad kväll! På lördagen var jag och kollade wasaspexet, och jag lyfter på hatten, för det var riktigt bra! Har ni möjlighet att kolla nån av deras sista föreställningar, så ska ni göra det:

Det som också skedde förra veckan, var mobilstrul och internetstrul. Och jag blir så arg! Mitt mobila bredband vill inte funka på min dator Det har aldrig varit något problem tidigare, och jag skaffade det i augusti förra året, men nej nu, när alla slutarbeten för kurser ska in, ja men DÅ ska det bråka! Självfallet!

Och givetvis skall ju allt j*vlas på en gång. Så nu kan jag inte ta emot meddelandet på min telefon mera, och man har tur om man kommer fram när man försöker ringa mig. 
Great.


Denna vecka då

Måndag
Jobb + färdigställde slutarbete för en språkkurs

Tisdag
Skola, gitarr- och sångövning, skrev klart några skolarbeten, och gav en danslektion till en handfull styva killar på skolan.

Onsdag
Fixade skolarbeten, hade en presentation i en kurs, och sen ett jobbpass på Vasa simhall.
(När jag kom hem från jobbet ringde jag en go' vän, och blev väldans förvånad när jag blev hungrig och tittade på klockan - vi hade pratat i över en timme! Inte konstigt att det var svettigt kring örat :b )

Torsdag
Lång skoldag, ett ordentligt träningspass, och hemfärd till lilla Jakobstad.

Fredag
Jobb i Nykarleby, skolarbete, och familjetid hemma.

Lördag
Jobb i Jakobstad, träningspass, och en kvällsrunda på stadens enda nattklubb. 

Idag hoppas jag på att få undan lite mera skolarbeten, hinna med ett träningspass och träffa vänner
Så vi får se hur det går!

(Hittade en gammal bild tagen "in action")


Ha en bra dag,
Ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar