tisdag 9 april 2013

Oh happy day

Flunssan har verkligen klamrat sig fast i mig, suck. Och hur gärna jag än vill ha sällskap så vågar jag inte ta emot besök, vill inte ha det på mitt samvete sen att jag smittat ner nån! Nåja, kanske jag klarar mig ensam idag.. :)

Hade en superb helg! Härligt umgänge, och underbara barn och ungdomar på jobbet :) Men trots att jag hade lång helg så var den fullspäckad. Får jag nånsin en lugn stund, och överlopps tid? Kanske jag själv borde se till att jag får det...

Dagens program
Pappersarbete
Tentläsning
Andra skolarbeten

Hoppade jämfota idag när jag öppnade brevet från skatteförvaltningen,
den fina julklapp som är på kommande går nog till en resa tror jag :D
Den överraskningen drog verkligen upp humöret!

Skall fixa en till kopp te och läsa till tent nu
Ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar