tisdag 29 april 2014

Det är väl dags igen

för ett nytt inlägg!
Jag är inte den duktigaste på att hålla er uppdaterade, hehe, men jag försöker.

Sen sist har vår studentförening SMISK haft årsmöte, och jag blev invald i styrelsen, vilket är jättekul :)
Och förra veckan vikarierade jag på några simskolor samt körde de egna passen. Dock inget babysim förra lördagen men nästa lördag är det min tur att ha dem, och vi ska börja dyka :D

På fredag kväll träffades vi några tjejer, och avnjöt lite vin och lite godis - och på lördag var vi ett stort gäng idrottslärare som träffades och umgicks hela kvällen lång. Det blev inte många timmar på sömnkontot men det tar vi igen i graven!

Lite bilder från senaste veckan






Idag blev det tidig väckning, trots ledigt från skola, och iväg på anställningsintervju!
Ser ut som att jag ska börja dra vattengymnastik på Iksu! Ska visa upp mig först, visa vad jag går för ;)

Nu har jag suttit alltför länge och haft ångest för att plugga till tentan på fredag, så jag ska nog ta tag i det nu!
Ha det gött,
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar