tisdag 22 april 2014

Ut på vägarna igen - Tomas Ledin

Som rubriken säger, så känns det allt som oftast för mig, och den låter passar verkligen in på mitt liv som det rullar just nu. Jag vill se världen, och helst nu direkt!

Jag har inte många planer, men några, som är ganska stora. Dessa innefattar vistelse/boende i andra länder. Ni får veta mer när allt närmar sig!

Nya investeringar i form av dator och cykel är jag enormt lyckliga över! Det har plötsligt blivit fantastiskt kul att cykla, och fort. Och datorn är underbar. Tacka vet jag syster och pappa som håller koll på allt möjligt åt en i hemma i Finland så man inte missar såna erbjudanden!

Idag har vi haft näringslära och utöver skola har jag tränat, lagat mat och solat lite. Har hunnit cykla 20 km, och varit på stepmuskel-pass på Iksu.

Nu ligger jag med träningsvärk från gårdagens bodypump, och med trötthet efter dagens pass. Redo att sova, och klockan är bara 9. Ska försöka plugga lite iaf, innan jag somnar!


Lite sol innan träning


My second home


Båten har anlänt i Umeå och jag får cykla av tillsammans med bilisterna!


Lördag kväll, hemma i Finland!

Om ca en månad blir det en snabbis hem till Finland igen, so I'll see u soon again!

Hoppas även ni har haft en bra tisdag, jag kommer då sova gott i alla fall.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar