söndag 6 april 2014

Håret på ända

Söndag eftermiddag, har precis fått i mig lite mat och nu ska kaffekokaren igång!

Igår umgicks vi ett gäng hos en klasskompis, med utgång på Rex efteråt. Jag hade riktigt kul och mår väl därefter idag, men man har ju bara sig själv att skylla. En helkväll blev det iaf!

Veckan har gått fort, vi var lediga måndag, tisdag och fredag, och hade korta dagar på onsdag och torsdag. Efter sista lektionen för idrottsmomentet i torsdags så åkte vi ca 15 pers och lunchade på stan. En asiatisk sådan blev det, och gott som tusan var det!

Imorgon börjar vi med ett nytt moment i skolan, Kost och näring, vilket jag tror blir riktigt intressant och lärorikt. Så jag ser verkligen fram emot det!

På onsdag åker jag hem till Finland på en ordentlig påskledighet,12 dagar med mammas mat! Det är mycket roligt som väntar hemma, men det berättar jag om i ett senare skede :)

Nu är det kaffedax!
Ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar