onsdag 24 september 2014

Händelserikt liv

är det minsta jag kan säga.

Jag har heltidsstudier, 2 jobb, och kämpar med ett långdistansförhållande.
Jag reser, tränar och umgås däremellan. Men jag blir dålig på att handla (och laga) mat. Oftast blir det i det enklaste laget, men just igår började det eka tomt i skåpen så då blev det brödbakning på kvällskvisten.
Jag lever än :D

Just denna vecka har varit extrem för kroppen. Vi har haft redskapsgymnastik varje dag, 3h/pass. Dessutom har vi haft orientering för att toppa ansträngningen, och igår var jag även på bodypump. Ingen god idé. Kroppen vill inte alls va med längre, men samtidigt är det skönt att utmana kroppen och att det verkligen känns att man har gjort något.

Snart ska jag iväg och jobba, har 3 simskolor på Iksu.
Ska bli riktigt skönt för kroppen att få vistas i det varma vattnet i några timmar!

Här är ett litet smakprov från dagens gymnastiklektion




Dags att fixa något ätbart innan jobbet!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar