söndag 28 september 2014

Sunday funday

Nja, inte riktigt, men man kan ju försöka!

Jag har tagit en lugn förmiddag, bland dennas veckas stressdagar. Så jag tycker jag är värd en sysslofri förmiddag.

Jag borde hinna handla idag, och jobbar kl.16-19.30, vill hinna träna, och borde göra skolarbeten. Får se hur jag får ihop det. Men jag försöker att inte ta nån stress över dagens program, utan gör det som är absolut viktigast.

Imorgon är det väckning 06.30, och färjan hem till Finland åker 09.00. Jag kan bara va hemma till tisdag kväll, men har mkt roligt som väntar när jag är hemma så det blir nog bra! Och bäst av allt är kärleken. Nästan ännu bättre att han kommer till Umeå på torsdag också. Lucky me :)

Jag har lagt bra mycket tid på att söka klänning på nätet nu inför finsittningen, men jag hittar inte riktigt något jag verkligen vill ha, för att inte bli för dyrt heller. Suck. Hamnar väl att ta något av det man har i skåpen ändå.
Dessa kom närmast

Jag är kär i denna färg men lär väl se ut som ett tält när jag är så liten


Svart är ju enkelt och snyggt, även om jag oftast hatar svart.
Men med v-ringningen, slitsen, och stort parti spets på ryggen blir denna godkänd för mig.



Vitt gör mig lite nervös, men jag gillar det.
Är nog mest sugen på denna.


Vi får se vad det blir,
men nu ska jag kila vidare!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar