söndag 12 oktober 2014

Hups

Hade ingen aning om att senaste inlägg var i september. Men nu kör vi!
Jag är absolut mer uppdaterande av mig på instagram - fliuu - om ni så önskar följa mig där :)


Jag har skickat hem mina besökare från Finland idag. Det har varit en superkul och fullspäckad helg! 
Jag är så tacksam över att jag tog chansen att få vara en del av detta!




Fantastiskt att man kan jobba med sina vänner, och resa som vi gör i vårt jobb - det är få förunnat.


Vad som har hänt sen senaste inlägget i september:
Varit hem till Finland en sväng
Haft kärleken på besök i Umeå nästan en vecka
Varit på en grymt kul finsittning - kul att se alla finklädda också mellan varven!
&
Pluggat - Tränat - Jobbat - Umgåtts med kompisar

Och ändå räcker dygnets timmar till - helt otroligt :D

Utstyrsel till Finsittningen
 - som jag i letade klänning till, och skrev om i förra inlägget
- blev en vinröd maxikjol (Seppälä)  med en vitrandig långärmad "magtröja" (H&M)
Har tyvärr ingen bild på mig själv i besittning just nu men ska försöka få tag i nån!

Nästa vecka blir det antagligen en sväng till Finland igen
Följande vecka troligtvis en sväng till Stockholm!

Ni får se vad som händer närmare ;)


 Lite vardagsbilder coming up!


En dag på stan - i jakt på festkläder


Efterrätt på finsittningen


Mitt liv i resväskor


Kollar flygpriser till nästa stora resa - man kan aldrig börja planera för tidigt!


sneakpeak från en dag på skolan


Ingen dag är lik den andra i min vardag - det är en häftig tid nu!

Iväg på träningspass till Iksu nu - ha en skön söndag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar