tisdag 21 oktober 2014

Spännande vecka

Ja, spännande är verkligen veckans tema.
Varför då?


  • För att jag idag fick löst lite ett och annat kring min studieplan - ska ännu på ett möte i veckan
  • För att jag har både haft skola, hunnit träna och jobba idag.
    Och dessutom hunnit fika, jä*las med min printer, ringa + mejla åt tusen håll och kanter. 
  • På onsdag ska jag på ett annorlunda möte - på Umedalen (i Umeå) .. uppdatering följer..
  • På fredag får jag vikariera nya simgrupper - alltid lika kul och spännande med nya barn!
  • På söndag åker jag till Stockholm på ett större evenemang inom jobbet - vilket jag tror blir riktigt häftigt



I helgen har jag fått ha kärleken här, och jag känner att jag har ett ganska bra inflytande på honom här i Umeå - jag har fått honom till IKSU :D



Helgen har varit fullspäckad med jobb, träning, middagsbjudning, inflyttningsfest, shopping och fikabesök. Roger åkte hem imorse, och när vi skypade nyss kändes som flera dagar sen vi sågs. Märklig, och jobbig, känsla. Men nästa vecka är jag ju hemma hela veckan, så det är inte så länge tills vi ses igen.



Lite bilder från förra veckan




Men nu ger jag mig för idag,
Sov gott allihop
Ciao



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar