lördag 25 oktober 2014

Älskar mitt reseliv!

Denna lördag har jag städat, tvättat kläder, tränat, fikat med ex-sambo från huset jag bodde i på Teg,
och jag har hunnit handla, planera resor och packa.

Ruggigt skitväder har det varit, och jag skulle helst ha suttit inkrupen i filtar hela dagen men har ändå haft fullt upp. Ikväll har jag förberett allt inför morgondagens styrning till Stockholm. Är ju lite spännande att åka med tidspress runt i en stad som Stockholm när man inte är riktigt hemma i knutarna. Mycket som ska klaffa för att jag inte ska bli riktigt försenad! Men jag ser riktigt fram emot vad morgondagen har att erbjuda och det känns riktigt kul att få åka iväg! Alltid intressant att ta sig fram ensam :D


Igår kväll blev det pizzabakning tillsammans med kära barndomsvännen som också studerar här i Umeå.
Riktigt mysigt!


Nu skall jag bocka av allt inför resan och ställa resten inför en vecka hemma i Finland!
Ingen rast, ingen ro - kmr från Stockholm till Umeå sent på söndag kväll 
och tidigt måndag morgon åker färjan till Finland.

Hoppas ni får en fin helg också
Ciao



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar