lördag 27 september 2014

Saturdays Sunshine

Vi har haft världens tur med vädret i alla skolaktiviteter vi har haft utomhus, soligt varje gång! Så även denna lördag, vilket får mig att hata inomhussittandet. Så jag ska strax bege mig ut, men tänkte slänga in en liten uppdatering här först :)

I torsdags hade vi orientering redan från morgonen och jag var fullständigt slut när jag kom hem, och tog därför en extremt behövlig powernap på eftermiddagen! Efter det vikarierade jag ett jobbpass på iksu med 3 simskolor, och på kvällskvisten skypande med kärleken.

Igår hade vi seminarie i skolan, ingen fysisk aktivitet för en gångs skull, och därefter fick vi lite handledning i en inlämningsuppgift som vi håller på med. Efter lunchen åkte vi några tjejer in till stan på jakt efter finklänningar till vår finsittning 4.10, men jag kom hem tomhänt. Det ösregnade igår också, och var i övrigt en halvjobbig dag. Men fick skypa på kvällen, i hela 7 timmar jobbade skype. TackTackTack för att det programmet funkar så bra!

Idag har jag uträttat alla möjliga ärenden, suttit i telefon, och hunnit städa.
Nu bär det av till Iksu på ett stepmuskel-pass för att rensa huvet och bygga kroppen, och efter det har vi fulsittning! Perfekt att få sitta i mjukiskläder och ha det gosigt!


Övningar vi har testat och jobbat med under gymnastiken


 Så ser man ut efter cykeltur i regnet


Trevlig kväll på er
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar