måndag 15 september 2014

Yes or Yes

En resa värd att göra, det är det enklaste jag kan förklara om Vemmas europakonvent i Wien.

Jag är mållös, exalterad, glad, taggad, förväntansfull och redo. Redo för mer.

En fantastisk helg, med underbart sällskap!
 Vi var 6 finlandssvenskar (3 tjejer +3 killar) som hyrde en lägenhet i Wien, anlände på torsdag och förberedde oss för en sprängfylld helg.
Nu är jag lite trött efter allt program, men samtidigt förbaskat taggad och energisk inför framtiden.









Nu är jag påväg hem till Umeå igen, och vi har mellanlandat i Frankfurt nu. Blir ett till stopp i Stockholm, och sen Umeå.

I flyget från Wien till Frankfurt satt jag bredvid en kille som visade sig jobba med Vemma också, så det var kul!
Har laddat in en spännande ljudbok på mobilen som ska köras i flyget nu.

Time to board the plane!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar