måndag 13 april 2015

Bygga bo

I förra inlägget sa jag att vi skulle till Tomtebo- anledningen till detta -> lägenhetsvisningar!
Vi hade kollat in två 3:or på Tomtebo, den första var större och onödigt dyr månadskostnad, och den andra hade vettig månadskostnad men den var lite vääl liten utifrån våra behov (och kommande behov).
Så, ingen av dom var en riktig hit...

I fredags var jag bjuden till en kompis på bastu/tjejkväll/födelsedagsfika. Så vi samlades en bunt tjejer på kvällen och hade det riktigt mysigt! Har inte sett gänget på nästan ett år (!?) så det var härligt att träffa dom!

På lördags vankades det innebandy cup mellan lärarstudenterna. Jag ställde upp med klasskompisarna + en gammel-fadder (några år äldre idrottslärarstudent), och vi tävlade mot 3 andra lag. Vi kom 2:a, och hade skoj på plan. Lagom fartfyllda och lättsamma matcher! Härligt med bus på plan :D
På kvällen samlades vi och firade lite, och jag somnade gott den natten med hela klädpaketet på.

Igår gjorde vi inga stordåd, utan fixade god mat, tvättade, städade och jag brände mina nerver på skolarbete. Söndagen avslutades med ett avsnitt i serien Banshee, och det var sista som fanns. Nästa säsong släpps först nästa år, så vi har lite kris nu. Inte enkelt att hitta en serie som båda tycker om!

Dagens strapatser: Långfrukost - skolarbete - lunch - skolarbete - träna - mellis och bloggpaus.

Nu skall jag iväg på ett step-pass,
Time to go!
Ciao




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar