tisdag 28 april 2015

Vår och värme

Äntligen börjar solstrålarna värma och jag har skippat ytterbyxorna och vinterjackan!
Det är så skönt att cykla, speciellt nu när man inte är påpälsad till bristningsgränsen.

Under tiden som gått sedan förra inlägget, så har bl.a. detta hänt:
Roger har varit på kick-off med kollegorna till Gävle
Jag har varit på möte med vår studentförening (jag sitter i styrelsen)
Och det vanliga - Haft skola, tränat och jobbat med simskolor

MEN, den senaste helgen hade vi besök hemifrån. Min pappa, min faster, Rogers mamma och hennes karl Stefan var här i Umeå över helgen. Vi åt mest hela tiden, kan jag meddela. Det var liksom vår grej. I övrigt hann vi gå på stan, fika, äta ute och annars bara babbla i all oändlighet. Riktigt skoj att ha dom här!

Vi har gått på lägenhetsvisningar och riktigt fastnat för en nu. Budgivning i veckan, så vi får se vad som händer då. 

Nu är jag väldans kaffesugen..
men innan jag sticker ska ni få lite bilder

Vårt påskgräs

En mumsig middag för två

Pappa och faster

Stefan och Brita (Rogers mor)

Min magnifika cheesecake

Mat mat mat


En riktigt lyckad och trevlig helg hade vi!

Ha det gott
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar