torsdag 9 april 2015

Vår och vind

Den underbara solen har lyst upp lägenheten och sinnet från tidig morgon. Jag har börjat vårstäda, dra ut allt jag inte använder ur garderober och lådor, och har städat lägenheten. Även förrådet har fått sig en sväng.


Jag pratade för ett tag sen om våra försök till inredning i vårt lilla kryp-in, och vi har fått upp både tavelhyllor och en 'foto-anordning'. För att inte förstöra väggarna med onödigt många hål, blev det såhär.

*Sovrummet*


Data-hörna & TV


Rogers påhitt


Dessa foton är från Rogers resa till Australien och Thailand,
De var för fina för att inte få va på väggen!

Ni får ursäkta de mörka bilderna..



Jag har ett litet förvarings-projekt pågång, involverande ett örngott, metallringar, nål och tråd.
Ni får bara se tyget än!




Nu skall jag ge mig på lite skolarbete - inte alltför länge tills Roger kommer hem från jobbet, 
och då får vi skynda oss till Tomtebo (område i Umeå). 
Mer får ni veta om det efteråt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar