söndag 13 oktober 2013

Höst

Jag älskar höstens färgspel, friska luften, och dom mysiga kläderna man nu kan börja använda.
Jag hatar egentligen kylan, men man måste ju göra det bästa av situationen! Men jag fick ju inbjudan att flytta till Rhodos, vem vet vad jag får för mig än..?

Kära Emilia har varit på besök här i Umeå över helgen och åkte hem tidigare idag. Så nu sitter jag här i bombnedslaget vi hann åstadkomma, två kvinnor på 30 m2. Vi har hunnit med mycket, men ändå alltför lite. Vi får ta igen det nästa gång!

Idag blir det en massa cyklande överallt - ett stop förbi universitetet, och sedan simhallen på jobb, och hem igen.  Så ja, det blev jobb idag, 5 grupper med ivriga simskolebarn - underbart! Och spännande med nytt jobb, nya arbetsplatser, nya kollegor och nya simskolestrukturer.
Får ladda upp med en ordentlig måltid nu så man har energi för alla grupper.

Jag har i alla fall denna söndag räddad!

Take care,
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar