torsdag 24 oktober 2013

Träning

YES, har äntligen fått fixat träningskort på IKSU. Har varit lite strul men nu är det bara att köra!

Träningen har minsann lagts åt sidan sedan jag flyttade till Umeå, började skolan, och dessutom färdades så mycket mellan Finland och Sverige under flera veckors tid. Men nu är det färdig vilat.

Jag fick iksu-kortet i tisdags, och var på ett gympapass då på kvällen samt simmade lite. Igår (onsdag) var jag på Bodypump på morgonen och Bodybalance på kvällen. Och nu kom jag från ett rehabiliteringspass med löpning och crosstrainer.
Ikväll hade jag tänkt köra yoga och simma efteråt. Men innan det ska jag och de andra babysiminstruktörerna träffas för kursplanering. Det ska bli kul! :)

Imorgon har jag ett 2-timmars pass i skolan, och sen tänkte jag ta ett pass på Iksu. Sen på kvällen är det UmPe's Halloweenfest (umeå pedagogerna ordnar), och jag har en outfit som kan bli riktigt bra! Måste testa allt ikväll så det blir som jag har tänkt ;)

Nu, städdags.
Ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar