söndag 27 oktober 2013

Inte alla som har sådan tur

eller otur för den delen.

Min mobil försvann/blev stulen för två veckor sedan. Och allt som har med teknik att göra skall envist strula. Tur att det finns gott om snälla människor som vill hjälpa. Tackar syster för att jag kunde ta hennes gamla laptop hit till Umeå, annars hade jag varit tvungen att köpa ny. Allt har man ju inte råd med som studerande.

Min tur smyger fram när det gäller jobb och dylikt. Där har så gott som inget åkt snett, snarare tvärtom, nästan för bra. 

Det har varit grymt fint väder idag, till skillnad från gårdagens ösregn! Jag har tyvärr inte utnyttjat det så mycket, utan bestämde mig för att göra Ingenting idag. Det enda jag har planerat att göra är träna, dubbelpass på iksu: cykel + zumba. Ser fram emot det!

Imorgon blir en lång dag, skola kl.10.15-15.00 och ett möte efter det. Vill även få in ett träningspass efter det. Känns så härligt att vara igång igen och få gå på så många olika träningspass. Jag är rätt så dålig på att träna självständigt, och kör därför hellre ledda pass, då tar jag verkligen ut mig och kämpar.

Nu blir det mellanmål, och träning på det!
Ha en skön söndag,
Ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar