torsdag 3 oktober 2013

Mat

Ska strax gå till köket och köra ihop något smarrigt. Eller kanske man värmer upp mammas mat.. ;)

Har printat ut en massa föreläsningsunderlag som jag får sitta och studera på färjan imorgon. Känns lite överväldigande när man konstaterar hur mycket man har missat i skolan nu. Men det är absolut värt det, inget tal om den saken.

Jag söker efter några kvitton från i somras och det är inte det lättaste när man har flyttat några gånger och röjt runt i huset hemma. Jag vet ju att jag har sparat dom, men var sjutton??

Väntar på att syster ska komma hem så vi får flytta möbler mellan hemmet och sommarstugan. Visst är jag stark (!), men en 3-pers soffa fixar jag inte ensam. Men tills dess blir det mat, klädtvätt, kaffe och leta efter kvitton. Exciting, indeed.


Dags att lyfta på rumpan!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar