torsdag 2 januari 2014

2o14

New Year
New Opportunities

Nu har det verkligen varit dött på bloggen
men det gör inget (för mig iaf) för jag har gjort allt det jag älskar att göra;
umgås med alla jag älskar.

Jag är redo för ett nytt och fartfyllt år.

Här kommer en liten samling av mitt liv den senaste tiden
  • Åkte hem till Finland 17.12, med mellanlandning i Vasa hos en "gammal" klasskompis
  • Sprungit som en yr höna mellan alla nära och kära jag ville träffa (gör det fortfarande)
  • Julafton - spenderades med mat och tomte i Vexala, mellanlandning hemma i Staraby, och sedan ett glas vin i Kållby
  • Juldagen - fixa och trixa inför middag och dans på stadens hotell. Resulterade i en övergödd hoppande apa på dansgolvet, men lycklig sådan! Övernattning på hotell.
  • Annandag jul - ingenting, jag tillät mig vara äckligt lat. Somnade redan vid niotiden
  • Förra helgen var full av möten med underbara människor, lite shopping, mera julmat och en julfest (?)
  • Nyårsfirandet hölls i Purmo. Nyårsaftonen bestod av fin middag hos J, oändligt fnissande, varpå vi begav oss till en större samling firare. Där badade vi i tunnor, bastubad, och sköt igång det nya året med bubbel och dans. På nyårsdagen smällde vi fram en brakfrukost som man var mätt på tills kvällen.

Denna dag började i vanlig ordning med frukost och serietittande. 
Jag har massor att fixa idag, är bra på gång, men behöver nog en kaffe till innan det bär av.
Så småningom kommer jag sätta in en bildbomb, håll till godo!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar