fredag 17 januari 2014

Frågetecken

Jag skulle vilja veta varför det på Iksu kommer in manliga städare i damers omklädningsrum
och vice versa. 
Jag är inte blyg, jag bryr mig inte om en man ser mig naken, inte under en sån omständighet. 
Utan varför jag reagerar är för att det inte är normalt
Man är inte van att en man kommer och moppar golvet runt en när man står utan 
en tråd på kroppen. 
(Han kom, snabb som blixten, runt hörnet när jag sökte underkläder - så jag hann inte rädda hans syn!)
Och när män har samma händelse med tjejer som städar hos dem, 
varför kan man då inte bara svänga på steken, så allt blir som normalt igen!? ;)


Okej, nu har jag fått slänga ur mig det där

Dagens prestationer
Steg upp kl.9
Mysfrukost med en av tjejerna i huset
Tentläsning
Lunch
Springa (cykla) ärenden
Tenta kl.16
KomboträningIksu, uppvärmning på löpband + Sh'bam + gym


Nu har jag avrundat dagen med kvällsmål och ett serieavsnitt. 
Redo att krypa under täcket med min bok.
Det blir en fullspäckad fredag så det är nog bäst att ge sig nu.
Snart helg!

Gonatt,
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar