måndag 27 januari 2014

Ny vecka - ny start

Jag är nästintill förlamad efter dagens benpass, så vi får se vilken rörelsekompetens jag har imorgon.
Jag förutspår en brud som gnäller vid varje trappgång..

Såg för övrigt en text idag;
Life takes you to unexpected places,
Love brings you home.

Hjärnkontoret började snurra efteråt.. hehe
Hittar jag en finne som får mig att flytta hem sen igen, 
eller släpar jag kärleken med mig hem till Finland oavsett nationalitet?

Mycket att tänka på denna måndag kväll ;)

Min dag:
Frukost, följt av cykelfärd till Iksu.
Lektion med Bollspelsbas, så vi gjorde en hel massa övningar med basketboll och softboll.
Gym, och cykelfärd hem.

Nu ikväll har jag gjort så gott som ingenting. 
Jag har lagat mat, kolla tv, läst min bok och pratat av mig med nära och kära. 
That's about it.
Och gjort checklista inför Hemavan 
(vi åker med 6 bussar från Umeå på Studentski onsdag-söndag).

Nöjd med denna lugna måndag tänker jag krypa isäng och läsa vidare tills ögonlocken faller ner.

God natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar