måndag 13 januari 2014

Hopi hopi

Hej på er, det blir mycket träningssnack idag, men kanske ni överlever!

Två av mina nyårslöften är Godisstrejk & gå upp till 60 kg (5 kg).
 Hittills går allt enligt planerna;
Inget godis och träningen tar form

Träningen blev lidande under julledigheterna, och på nyår bestämde jag mig för att köra 30 dagars program (www.30dayfitnesschallenges.com), vilket resulterade i att jag nu i januari pumpar 4 av deras program -> ABS - BURPEES - SQUATS - SPLITS.

De 6 första dagarna körde jag dubbelt upp av abs och burpees, för jag tyckte det va så lite reps. Men den sjätte dagen blev det även att packa väskorna och åka tillbaka till Umeå, och då smög sig lite annan träning in också, så då höll jag mig till reps enligt programmen.

Splits-träningen här i har gått lite sådär, jag har så ont i nedre delen av ryggen och det pressar smärtan för mycket i stretchen. MÅSTE till en massör. Nu. Svårt när man inte känner till någon här i Umeå som man vet att gör det man vill. önskar att jag kunde kuska hit massören jag går till hemma!


Jag har redan märkt förändringar på ben och mage, och det ger verkligen en stor morot inför ett galet träningsår! Det går bra nu! Plus att jag har skippat busskortet och cyklar/går överallt, och det gör nog mycket det också.

Senare idag ska jag gå på Grit plyo. Och jag är så taggad! 


Snart måste jag hoppa upp på min tvåhjulade vän och trampa iväg till universitetet.
Men först fixa lunch!

Skulle sitta fint med liknande, 
men för min del blir det kyckling, grynost och sallad


Ha en bra måndag!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar