tisdag 24 mars 2015

Lapp-Lisa

det är precis vad jag är. 
Jag har lappar överallt.
För mig är det en trygghet att veta att jag har skrivit upp mina måsten nånstans.
Funkar ni också så?
Sambon fungerar precis tvärtom, han blir förbannad och stressad av lappar. 
Visst känns det som att vi har hittat rätt? Haha

Från december till februari hade jag lite stängt av allt, om vi säger så. Även mina lappar försvann. Men nu när jag börjat hitta tillbaka till ett läge jag trivs i, så har lapparna växt fram igen. Nöjd Fli, mindre nöjd Roger. Men han har nog valt att detta inte är strid värd att ta. Så jag får va ifred med mina lappar!

På dagens lapp står:

  • Läsa inför litteraturseminarie
  • Betala räkningar
  • Föra system över alla filer och dokument jag har på datorn (tar alltid evigheter att hitta det man söker)
  • Kontakta olika institutioner inför en framtidsplan jag har (något ni kanske får vidare upplysning om mot sommaren)
  • Träna


Utöver detta har jag haft två lektioner idag - i dans. Och så har jag fixat till tavlorna till tavelhyllorna!



På andra bilden fick ni en liten hint av hur det ser ut runtomkring oxå.
Knappast något mästerverk, men det får duga!

Nu skall jag bocka av träningen.
Blir Indoor Walking och Sh'bam på det!

Vi hörs
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar