onsdag 19 augusti 2015

Gräsänka

Vinkade av sambon katten ikväll, de är påväg till Finland, och jag kommer efter på måndag.
Så Gräsänka är min status just nu.
Jag kunde inte åka med dem idag, eftersom jag har inskolning på nya jobbet. Ooooh så kul det ska bli!!

Efter att bilen rullade iväg med min lilla familj så cyklade jag iväg till Iksu på Indoor walking + eget tillägg på rullbandet. Sen hem och äta, och tvätta.

Jag har tidig väckning imorgon, tror jag hamnar sätta klockan på 06:50.. eftersom jag ska vara på café i centrum 07:30 - på träff med babysim kollegorna. Vi ska träffas för planering och prata ihop oss om jobbtider, så allt är klart innan bokningen för babysimmet öppnas nästa vecka. Då blev det tidig torsdag morgon för vår del. Tur att det finns kaffe!

Efter morgon-mötet är det dags för inskolning på nya jobbet, så det gäller att äta stadig frukost imorgon, jag längtar efter dig redan min kära gröt!

Nu ska jag fixa till ett kvällsmål, är dynghungrig!

Ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar