torsdag 20 augusti 2015

huvudvärk?

Det är ett bra tag sen jag hade huvudvärk sist, men nu bränner det i skallen.
Jag vet precis varför, lunchen blev för sen.. Jag som normalt äter lunch mellan 11-12, åt nu lunch närmare kl.14, vilket är på tok för sent med näringsintag för min kropp!

Men, kanske det lägger sig om nån timme. Har slängt in lite av allt nu, i hopp om att bomben ska försvinna.

Träffen med babysimkollegorna var helt suverän! Lite frukost och kaffe, prata jobb, och fick ju hälsa på det lilla livet som Cornelia hade med sovandes i vagnen. Supersöt tjej!
Direkt efter blev det ett till möte - på Ersboda Bad & Gym. Fick inskolning tillsammans med de två andra nya som börjar nu samtidigt som mig. Härligt gäng alltså! Lite spännande är det ändå, jag har 5 år i ryggsäcken som simlärare och allt möjligt annat i vatten, men jag har aldrig jobbat som badvakt och haft hand om receptionen och städning osv. Så idag har det varit prova-på-allt, även mäta olika värden i bassängen!


        Jag är så peppad inför hösten!
       Vad som bland annat kommer hända;
  • Nytt jobb på Ersboda Bad & Gym
  • Mycket babysim och simskolor på IKSU
  • Praktik 4 veckor i Finland (Nykarleby)
  • Flytt till Tomtebo

Nu ska jag tömma skallen, och kroppen för den delen, med ett pass på IKSU.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar