lördag 15 augusti 2015

Vadå sömn?

Att vila ut under helgen är något som sambon tycks överta helt.
Vi hämtade som sagt hem en katt i slutet på juni, som inatt har brustit ut i energiöverflöd - allt riktat mot mig.
Jag klev då upp kl.8. Jag höll på att bli galen.
Det blev en liten grötportion och cykeltur iväg till IKSU. Jag tänkte att jag kan ju lika gärna åka och träna tills sambon har vaknat till liv.

Nu har vi lunchat och dricker kaffe. Katten sover och sambon filar på grejer inför uppgiften som BestMan  och ToastMaster. Jag ska försöka hitta bilder åt er som bevisar att vi inte har gått i ide över sommaren!



Dessa 3 bilder är från Brännbollsyran i Umeå, sista helgen i maj

 Följande 6 är från jobbet på Östanlid i Finland 
med Sommarlovsklubben







Pröva våtdräkt..

Här firas midsommar i Finland :)




 Låt mig presentera 
Lollipop




 Jag har även jobbat på familjebageriet

 men jobbat största delen av sommaren som simlärare


Tillbaka till Umeå - sambon kom hem med fina rosor,
då det är strax på ett år sen vi fann varann.
Givetvis ska de granskas av Lolli

Vi har hittat till skjutbanan i Umeå

 Lite sol tycks vi få än, men det känns som att värmen aldrig riktigt kommit denna sommar..

Nu väntar en stadsrunda
Ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar